.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۹۰ هزار مازندرانی برای دریافت کارت ملی هوشمند پشت نوبت هستند
مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه ۷۰۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان وجود دارند، گفت: ۳۹۰ هزار نفر پشت نوبت هستند.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی فاطمی پیش ازظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت مرز هویتی اظهار داشت: بسیاری از اتباع بیگانه درصدند تا به شناسنامه و سند هویتی دست یابند و اگر هوشیاری کارکنان ثبت احوال نباشد، شاهد اتفاقاتی خواهیم بود.

وی ادامه داد: طی سال جاری ۱۹۹ هزار نفر برای دریافت خدمات به ادارات ثبت احوال مراجعه کردند و تاکنون شش میلیون سند در استان آرشیو شده است و برای صدور شناسنامه المثنی و تعویض آن در حال حاضر سه روز تا یکماه زمان می‌برد.

وی با بیان اینکه یک فرد ۳۲ ساله برای چهارمین بار شناسنامه خود را مفقود کرده است، از مردم خواست تا به محض مفقود شدن اسناد هویتی با ادارات مربوطه مراجعه کنند و گفت: ۷۰۰ هزار نفر واجد شرایط کارت ملی هوشمند در استان داریم و تاکنون ۳۹۰ هزار نفر در صف هستند.

فاطمی یادآور شد: طی هشت ماه امسال هزار و ۵۳۲ نفر نام‌های خود را تغییر دادند و از مراجعه آنها به دادگاه‌ها جلوگیری شده است.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه سال قبل میزان ولادت ۱۱ درصد کاهش یافت و به ۳۰ هزار نفر رسید، گفت: امسال نیز میزان ۲۰ هزار و ۳۰۸ واقعه ولادت ثبت شد که کاهش سه درصدی را نشان می‌دهد./مهر

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.